Veelgestelde vragen

Benieuwd hoe jij je losse thee het beste kan bewaren? Of hoe je het beste smaakprofiel uit jouw thee haalt? Goed nieuws: het is niet lastig om heerlijk te kunnen genieten van je mix. Neem een kijkje in de veelgestelde vragen hieronder om er een beter beeld van te krijgen.

Heb jij een vraag die hieronder niet beantwoord wordt? Neem gerust contact met ons op via onze contactpagina als je iets toegevoegd wilt zien aan onze veelgestelde vragen. We helpen je graag bij het maken van je thee en adviseren je graag over smaken en ingrediënten. Meer weten over wat voor thee je kan maken bij Teazie? Check onze ingrediëntenpagina. Voor meer informatie over thee bewaren, mixen of kiezen, kun je terecht in onze ultieme thee gids.

Bij Teazie werken we met een basis theesoort en tot 3 aanvullende smaken die je zelf kan kiezen. Vaak heb je al hele lekkere melanges met slechts 1 of 2 aanvullende smaken. Om het beste resultaat te krijgen, lees je de beschrijving van je theesoort en check je onze aanraders.

Onze prijzen op zowel online als offline verkoop zijn inclusief BTW.

Nee, onze thee is 100% natuurlijk en er zijn geen smaak-, geur- of kleurstoffen aan toegevoegd.

Wij vinden het erg belangrijk dat de thee lang mee gaat en consistent is. Na aankoop is de thee nog zeker een half jaar lang goed houdbaar, hierna zal de smaak en geur afnemen. De thee kun je het best in een afgesloten pot of zakje bewaren en dit opbergen in een donkere en droge ruimte.

Stuur ons een bericht via het contactformulier en wij zullen u zo snel mogelijk via de e-mail of telefonisch contacteren.

U kunt bij ons betalen per iDEAL, PayPal en via Credit Card.

Volgens Nederlandse wetgeving heb je recht op het retourneren van ongebruikte producten tot 14 dagen na ontvangst van je producten. Neem contact op met onze klantenservice via hello@teazie.nl voor aanmelding van je retour. Je ontvangt dan onze adres gegevens voor het retour sturen van u product.

Het te ontvangen bedrag wordt binnen 10 dagen aan je terug betaald na het ontvangen van je retourzending. Indien je een product gebruikt hebt, brengen wij een waardevermindering in rekening van 25%. Producten die jou niet in goede staat bereiken kunnen eveneens, na contact met de klantenservice, gratis worden geretourneerd. In andere gevallen zijn de retourskosten voor de klant.

Heb je per ongelijk iets verkeerd besteld of je wenst toch een ander product? Dat is niet erg, zolang het product nog niet is verpakt kunt u de bestelling altijd annuleren door een email te sturen naar hello@teazie.nl.

Bij Teazie staat duurzaamheid centraal – zo kopen wij in volgens EU-verordening 834/2007 van de Europese Raad. Wij doen er alles aan om de impact op het milieu te minimaliseren. Zo wordt onze thee biologisch geteeld en verpakt in composteerbare verpakkingen. Daarnaast proberen wij zoveel mogelijk recyclen van onze materialen, om zo duurzaam mogelijk te zijn. Ook worden de bestellingen zo compact en efficiënt mogelijk ingepakt en verzonden. Mocht u uit de buurt komen, dan bent u uiteraard ook welkom om een afspraak te maken om je bestelling af te halen. Neem e.v.t. je eigen tasje mee!

Uw bestelling word binnen 48 uur na ontvangst van betaling op maat gemaakt en binnen 1-3 werkdagen thuis bezorgd. Mocht een product onverwacht niet op voorraad zijn, dan wordt er contact met u opgenomen.

Momenteel verzenden wij alleen binnen Nederland. We leveren ook gratis voor alle bestellingen, hiervoor geldt geen minimumbedrag. Je hoeft je hiervoor dus geen zorgen te maken! Voor kleine bestellingen, zoals een aantal samples, gebruiken wij brief- of brievenbuspost en bieden we geen Track & Trace.

Load More

Add to cart